سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] اگر بدین شمشیرم بر بینى مرد با ایمان زنم که مرا دشمن گیرد ، نگیرد ، و اگر همه جهان را بر منافق ریزم تا مرا دوست دارد ، نپذیرد ، و این از آن است که قضا جارى گشت و بر زبان پیامبر امّى گذشت که فرمود : اى على مؤمن تو را دشمن نگیرد و منافق دوستى تو نپذیرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :18
کل بازدید :21712
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/2/30
12:7 ص

ر ادامه توهین های خواننده هتاک؛ 
ترانه جدید شاهین نجفی؛ ایستاده مردن!
شاهین نجفی، خواننده هتاکی که پیش از این در ترانه ای به امام هادی(علیه السلام) توهین کرده بود، با انتشار ترانه ای، سعی کرده است تا نشان دهد که از کاری که کرده پشیمان نیست.
[-] اندازه متن [+]

به گزارش سرویس دینی جام نیوز،"شاهین نجفی" خواننده هتاکی که پیش از این در ترانه ای به ساحت مقدس امام هادی(علیه السلام) توهین کرده بود، جدیدا با انتشار ترانه ای که سراسر توهین به خداوند عزوجل است، سعی کرده نشان دهد که از کاری که کرده است پشیمان نبوده و به اصطلاح تا آخر ایستاده است.
ترانه جدید این شخص که" ایستاده مردن" نام دارد، به خوبی نشان دهنده ارتداد و بی ایمانی این شخص است.
وی این بار بجای توهین به ائمه اطهار، به سراغ خداوند رفته است وسعی کرده تا نشان دهد که این خداوند است که باعث شده او به ارتداد و مرگ محکوم شود. 
گفتنی است که پس از ترانه سابق شاهین نجفی، عده زیادی از علما، فتوا به ارتداد او دادند و او ناگزیر به پنهان شدن در شهرهای مختلف آلمان شد.
وی اکنون با انتشار این ترانه سعی کرده است نشان دهد که هنوز به حیات ننگین خود ادامه می دهد و از کاری که کرده پشیمان نیست./balatarin
منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی جام نیوز


91/6/9::: 7:26 ع
نظر()